|
|
|
|
Yabancı Dil I | Ders Kodu | 9100.010005 | Yıl | 1 | Dönem | 1 | Öğretim Türü | Birinci Öğretim | Ders Dili | İngilizce | Öğretim Üyeleri | | Kaynaklar | - 1. English Grammar in Use(Raymond MURPHY), Grammar Way(Jenny DOOLEY, Virginia EVANS), Oxford Practice Grammar( John EASTWOOD), Practical English Usage(Michael SWAN), Understanding and Using English Grammar (Betty AZAR), Advanced English Practical English Grammar,
| Ders Tanımı | Yeterli sayıda alıştırmayla hedeflenen dilbilgisi konularının uygulamaya dökülmeye çalışılır. İşlenen dilbilgisi konularını pekiştirmek ve bu yapıları günlük dilde görebilmek için diyaloglar kullanılır. Okuma parçaları ve kelime alıştırmalarıyla konular daha geniş bir çerçevede ele alınır ve öğrencilerin okuma, yazma becerileri ve kelime hazneleri geliştirilir. | Hedefler | Öğrencileri İngilizce dilbilgisi ve telaffuzu konusunda geliştirmek, kelime haznelerini genişletmek. Temel dil becerilerinde(okuma, yazma, dinleme, konuşma) öğrencilerin yeteneklerini geliştirmek. Öğrencilere günlük ve akademik amaçları için gerekli dil becerilerinde gelişebilme şansı sağlamak. | Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | | Öğrenme Çıktıları | 1 | Öğrenciler genelde işte, okulda, boş zamanlarda vb. karşılaşılan bilindik konularla ilgili belli standart bilgilerin ana noktalarını anlayabilirler. | 2 | Öğrenciler dilin konuşulduğu bir bölgede seyahat ederken karşılarına çıkacak birçok durumla başa çıkabilirler. | 3 | Öğrenciler bilindik veya kişisel ilgi alanlarıyla ilgili konularla ilgili bağlantılı temel metinler oluşturabilirler. | 4 | Öğrenciler deneyimlerini, olayları, beklentilerini ve isteklerini tanımlayabilir ve düşünce ve planlarıyla ilgili sebep belirtip açıklamalar yapabilir. | 5 | Öğrenciler ileride karşılarına çıkabilecek toplumsal durumlarda çeşitli komplike olmayan iletişim görevlerini başarıyla yerine getirebilirler. |
| Haftalık Ders İçeriği | |
1 | Personal Pronouns, Object Pronouns, "TO BE" am, is, are - singular, plural - nationalities and countries. | 2 | a, an the, possessive adjectives, possesive's,Possessive pronouns, jobs, | 3 | This, That, These, Those, there is/are, Contable - uncountable, food. | 4 | Question Words, Simple Present Tense, action verbs | 5 | Simple Present Tense- Adverbs of time- free time sctivities | 6 | How muc/many, have got has got , family members, | 7 | Present Continuous Tense, parts of body, feelings. | 8 | Midterm Exam | 9 | "TO BE" Past Form , Dates. | 10 | Simple Past Tense, Regular and Irregular Verbs,time expressions. | 11 | Simple Past Tense, Regular and Irregular Verbs,time expressions. | 12 | Can, must, should, have to, has to, activities | 13 | Prepositions of time and place directions, places in town, furniture | 14 | REVISION |
| Değerlendirme | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | Ara Sınav | 100 | Final/Bütünleme Sınavı | 100 |
| İş Yükü Hesaplaması | |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 | Final Sınavı | 1 | 2 | 2 | Bireysel Çalışma | 10 | 2 | 20 | Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 | Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 20 | 20 |
| Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi | * Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|