YABANCI DİL -2 |
Ders Kodu | 81.30.106.A |
Yıl | 1 |
Dönem | 2 |
Öğretim Türü | Birinci Öğretim |
Ders Dili | Türkçe |
Öğretim Üyeleri | |
Kaynaklar | - 1. English Grammar in Use(Raymond MURPHY), Grammar Way(Jenny DOOLEY, Virginia EVANS), Oxford Practice Grammar( John EASTWOOD), Practical English Usage(Michael SWAN), Understanding and Using English Grammar (Betty AZAR), Advanced English Practice( B.D. GRAVER), A Practical English Grammar(A.J. THOMSON, A.V. MARTINET), English Grammar(Yusuf BUZ), English Grammar Inside And Out (Nesibe Sevgi ÖNDEŞ), Self Study Grammar (İsmail Sezgin).
|
Ders Tanımı | Yeterli sayıda alıştırmayla hedeflenen dilbilgisi konularının uygulamaya dökülmeye çalışılır. İşlenen dilbilgisi konularını pekiştirmek ve bu yapıları günlük dilde görebilmek için diyaloglar kullanılır. Okuma parçaları ve kelime alıştırmalarıyla konular daha geniş bir çerçevede ele alınır ve öğrencilerin okuma, yazma becerileri ve kelime hazneleri geliştirilir. |
Hedefler | Öğrencileri İngilizce dilbilgisi ve telaffuzu konusunda geliştirmek, kelime haznelerini genişletmek. Temel dil becerilerinde(okuma, yazma, dinleme, konuşma) öğrencilerin yeteneklerini geliştirmek. Öğrencilere günlük ve akademik amaçları için gerekli dil becerilerinde gelişebilme şansı sağlamak. |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | Yok |
Öğrenme Çıktıları | 1 | Hedef yabancı dilde ilişki kurar. | 2 | Akademik çalışmaları için gerekli becerileri kazanır. | 3 | Üst-orta düzeyde dilbilgisi aktarır. | 4 | Hedef dilde okuduğunu açıklar. | 5 | Hedef dilde üst- orta düzeyde yazar. | 6 | Üst-Orta düzeyde dinlediğini açıklar. | 7 | Sözlü anlatım yoluyla kendini ifade eder. | 8 | Ana dil konuşanlarla iletişim kurar. |
|
Haftalık Ders İçeriği | |
1 | Would like/ Would Rather/ Prefer | 2 | Weather Conditions | 3 | Should/Must/Have To/Has To | 4 | Comparative Forms of Adjectives | 5 | Superlative Forms of Adjective | 6 | Adverbs | 7 | Future Tense (Be Going To) | 8 | Ara Sınav | 9 | Used to | 10 | Vize Sınavı | 11 | Question Forms | 12 | Different Types of Clothes | 13 | Present Perfect Tense | 14 | Present Perfect Tense with For/Since | 15 | Final Sınavı |
|
Değerlendirme | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | Ara Sınav | 100 | Final/Bütünleme Sınavı | 100 |
|
İş Yükü Hesaplaması | |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 | Final Sınavı | 1 | 2 | 2 | Quiz | 2 | 1 | 2 | Soru-Yanıt | 2 | 2 | 4 | Bireysel Çalışma | 2 | 2 | 4 | Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 | Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 | Okuma | 2 | 10 | 20 | Ev Ödevi | 1 | 10 | 10 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi | | ÖÇ1 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | | 1 | 3 | 2 | 1 | 2 | 3 | 2 | 1 | ÖÇ2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | ÖÇ3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | ÖÇ4 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | | 3 | 5 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | ÖÇ5 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | ÖÇ6 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | ÖÇ7 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | ÖÇ8 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | * Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |